Известие

Collapse
No announcement yet.

Пищене при високи оборти JTD

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от miromitev Покажи съобщение
    как по точно затапихте кутията?
    Аз използвах капачка от разредител, има широка периферия и става точно на маркуча (с лек напън) и я вързах със скоба.
    _____________________
    Alfa Romeo 146 1.9 JTD - EX

    Comment


    • #32
      Аз пък използвах един тампон с винт посредата. Пасна си идеално даже от скоба нямаше нужда Намерих си нова кутия иначе ама бая пари и искат - 110лв. ( бая ми се вижда за едно парче пластмаса ). Трябва да говоря и с едни други пичове , казаха ми че там може да се изнамери втора ръка , предполагам няма да е повече от 40 максимум 50лв.

      Alfa Romeo 145 JTD `00

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщение
        @455115
        Не може хем да духа от дупката, хем да смуче от нея
        Ако има малка дупка преди турбината, едва ли ще се усети, защото въздухът ще подължава да си постъпва откъъм филтъра заради по-малкото съпротивление. Ако се разкачи или разпори всукателен въздуховод, тогава вече може да почне да вкарва боклуци и да бърка компютъра, но вакуум преди турбината всъщност няма! Там налягането си е атмосферно.
        Отделно, шансовете да се скъса или пробие нагнетателен въздуховод са в пъти по-големи отколкото при всмукателен именно заради налягането и поизтичащите от това натоварвания.
        trustworthy един въпрос към теб. Нагнетателния тръбопровод 1 или са няколко. Моя след турбината към кулера от към страната на кулера се омазнява..това дали е признак на скапан такъв.Още не съм го свалял, ама да питам преди да го откача!...
        Alfa Romeo 146 1,9 JTD-Be yourself!

        Comment


        • #34
          Един е само нагнетателният въздуховод и точно тая му част - м/у турбината и кулера - май най-често дава фира и се пръска. Предполагам, че е заради съпротивлението на кулера. Но гледам, че най-често такива маркучи се търсят Провери го да не ти е спукан нещо.
          Иначе, омаслението ти е най-вероятно от турбината, но ако нямаш сериозен разход на масло на щеката, не си го слагай на сърце Самият кулер 100% има доста гняс насъбрана, но и това да не те плаши
          _______
          146 JTD - ex
          Renault Megane II 1.5 dci - ex

          Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

          Comment


          • #35
            А кулера,подлежи ли на почистване?И ако се чисти как?
            sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

            Comment


            • #36
              Наскоро имаше тема в 156 раздела с обяснение как колега си беше почистил кулера.
              _______
              146 JTD - ex
              Renault Megane II 1.5 dci - ex

              Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщение
                Един е само нагнетателният въздуховод и точно тая му част - м/у турбината и кулера - май най-често дава фира и се пръска. Предполагам, че е заради съпротивлението на кулера. Но гледам, че най-често такива маркучи се търсят Провери го да не ти е спукан нещо.
                Иначе, омаслението ти е най-вероятно от турбината, но ако нямаш сериозен разход на масло на щеката, не си го слагай на сърце Самият кулер 100% има доста гняс насъбрана, но и това да не те плаши
                OK Възможно ли е ако е спраскан(което утре ще проверя)...след сменен дебитомер и филтри да пуши повече от нормалното и на ниски обороти да няма много сила....
                А относно тръбата..само успях да я стисна 2-3 пъти, видя ми се много мека, пък и на терсене място е скобата откъм кулера..като остане време ще я видя. Нови такива продават ли се или да търся другаде или взаимозаменяема?
                Alfa Romeo 146 1,9 JTD-Be yourself!

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от gfshocker Покажи съобщение
                  Аз пък използвах един тампон с винт посредата. Пасна си идеално даже от скоба нямаше нужда Намерих си нова кутия иначе ама бая пари и искат - 110лв. ( бая ми се вижда за едно парче пластмаса ). Трябва да говоря и с едни други пичове , казаха ми че там може да се изнамери втора ръка , предполагам няма да е повече от 40 максимум 50лв.
                  Лелееееее колега тия кви цифри са ти обадили!На мене един пич ми го даде на втора употреба 20лв и е перфектен!По-добре се разходи по-моргите или от некое Браво JTD са същите!
                  Fiat Punto 1.2 75 ELX
                  EX-Alfa Romeo 146 1.9JTD Diesel surprise
                  EX-Alfa Romeo 155 2.0 8V
                  EX-Fiat Bravo 1.6 16V Sx

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от miromitev Покажи съобщение
                    OK Възможно ли е ако е спраскан(което утре ще проверя)...след сменен дебитомер и филтри да пуши повече от нормалното и на ниски обороти да няма много сила....
                    Ако е спраскан, едва ли ще ти прави така само на ниски обороти. Там турбината не е надула достатъчно. Т.е. на високи би трябвало да са още по-изразени симптомите
                    _______
                    146 JTD - ex
                    Renault Megane II 1.5 dci - ex

                    Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                    Comment


                    • #40
                      Странното в моя случай е , че като затапихме маркуча дет влиза в чупената кутия взе и при мен да пуши бая ( черна пушилка ), при по-високите обороти . Възможно ли е да е станала по-богата горивната смес и от това да е ?

                      Alfa Romeo 145 JTD `00

                      Comment


                      • #41
                        Явно е станала по-богата и веротно причината е, че ти издиша от някъде нагнетателния тракт
                        _______
                        146 JTD - ex
                        Renault Megane II 1.5 dci - ex

                        Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщение
                          Явно е станала по-богата и веротно причината е, че ти издиша от някъде нагнетателния тракт
                          Имаш предвид нагнетателния маркуч ли? Аз моя го свалих и проверих...всичко си е ОК, нямаше сцепвания, само малко пукнатини в областа около скобите. Но чернилката си остава....ама и колата върви
                          Alfa Romeo 146 1,9 JTD-Be yourself!

                          Comment

                          Working...
                          X